Efficiënte AI-tool voor klantgesprekken
CSCopilot is een geavanceerde AI-utility die speciaal is ontworpen voor B2B SaaS-teams om de operationele efficiëntie van Klantensucces te verbeteren. Deze webapplicatie zet klantgesprekken om in bruikbare inzichten door het vastleggen, transcriberen en organiseren van dialogen uit vergaderingen en andere klantinteracties. Met flexibele vastlegopties kan CSCopilot eenvoudig deelnemen aan vergaderingen of kunnen gebruikers handmatig transcripten uploaden, waardoor het proces moeiteloos verloopt.
De tool automatiseert repetitieve taken voor en na gesprekken, zoals het bieden van context en gesprekspunten, automatische samenvattingen en actiepunten. CSCopilot helpt bij het beheren van klantensucces en productinzichten door klantfeedback, risico's en kansen te analyseren. Met de mogelijkheid om inzichten te extraheren via natuurlijke conversatie met een AI-systeem, biedt het platform ook real-time analyses van klantsentiment en trends, met een sterke focus op gegevensbeveiliging en privacy.





